វៀតណាម​នឹង​ក្លាយជា​ប្រភព​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​អតិថិជន​អាស៊ាន

235

ទីក្រុង​ហូ​ជី​មិ​ញ ៖ អ្នកជំនាញ​និយាយ​ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​មួយ​កាលពី​ថ្ងៃ​សុក្រ​ថា វៀតណាម​នឹង​ក្លាយជា​ប្រភព​ទំនិញ​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​អតិថិជន​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ាន ខណៈ​ដែល​ការ​កុម្ម​ង់​ទំនិញ​នាំ​ចេញ បាន​ងាក​ចេញពី​ប្រទេស​ចិន ។

Loading...

លោក Pham Thiet Hoa នាយក​មជ្ឈមណ្ឌល​លើកតម្កើង​ការ​វិនិយោគ និង​ការ​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​ប្រចាំ​ទីក្រុង​ហូ​ជី​មិ​ញ បាន​និយាយ​ថា ទំនាក់ទំនង​ពាណិជ្ជកម្ម​រវាង​វៀតណាម​និង​ប្រទេស​ក្នុង​អាស៊ាន​បាន​លូតលាស់​យ៉ាង​លឿន​ក្នុង​ពេល​ប៉ុន្មាន​ឆ្នាំ​ថ្មី​ៗ​នេះ ។
លោក​បាន​បន្ត​ថា ៖« អាស៊ាន​គឺជា​ទីផ្សារ​នាំ​ចេញ​ធំ​ជាងគេ​លេខ​៤​របស់​វៀតណាម បន្ទាប់​ពី​សហភាព​អឺរ៉ុប សហរដ្ឋអាមេរិក និង​ប្រទេស ចិន »​។

យោង​តាម​លោក Hoa បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ប្រទេស​អាស៊ាន​មាន​ប្រជាជន​សរុប​ប្រមាណ ជាង​៦០០​លាន​នាក់ និង​មានការ​លូតលាស់​សេដ្ឋកិច្ច​ដ៏​រឹង​មាំ ហើយ​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​សហគ្រាស​វៀតណាម​មានឱកាស​កាន់តែ​ច្រើន​ឡើង​ក្នុង​ការ​នាំ​ចេញ​ទៅ​កាន់​ពួក​គេ ។

ការ​បង្កើត​សហគមន៍​សេដ្ឋកិច្ច​អាស៊ាន (AEC) កាលពី​បី​ឆ្នាំ​មុន នឹង​បង្កើត​ឱកាស​ជា​ច្រើន​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​ក្នុង​ប្រទេស​វៀតណាម​។ បើ​ធៀប​នឹង​កិច្ចព្រមព្រៀង​ពាណិជ្ជកម្ម​ដទៃ ការ​ប្តេជ្ញា​កាត់​បន្ថយពន្ធ​ក្នុង​AEC មាន​ភាព​ស័ក្តិសម​ជាងគេ​សម្រាប់​វៀតណាម ។  វៀតណាម​មាន​គម្រោង​សម្រេចការ​កាត់​បន្ថយពន្ធ​ក្រោម​AEC​នៅ​ចុងឆ្នាំ​នេះ ធ្វើ​ឲ្យ​ពន្ធ​នឹង​ត្រូវ​បាន​កាត់​ដល់​សូន្យ ។

ដើម្បី​ទាញ​អត្ថប្រយោជន៍​ពី​ទីផ្សារ​អាស៊ាន លោក Hoa បាន​និយាយ​ថា អ្នក​នាំ​ចេញ​វៀតណាម​គួរតែ​ចូលរួម​បន្ថែម​ក្នុង​ការ​លើកតម្កើង​ពាណិជ្ជកម្ម ការ​ស្ទង់​មតិ​ទីផ្សារ និង​ពង្រឹង​ភាព​ត​ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​សហគ្រាស​ក្នុង​ទីផ្សារ​ដែល​ជា​គោលដៅ ។

អ្នក​នាំ​ចេញ​ក៏​គួរតែ​សិក្សា​ពី​តម្លៃ ចំណូលចិត្ត និង​និន្នាការ​អតិថិជន​ក្នុង​ទីផ្សារ​ដទៃ និង​មានការ​បិទ​ស្លាក​និង​វេច​ខ្ចប់​ជា​ភាសា​អង់គ្លេស ឬ​ភាសា​ក្នុង​ប្រទេស ។

ដើម្បី​ជួបនឹង​លក្ខខណ្ឌ​ទីផ្សារ​អាស៊ាន សហគ្រាស​គួរតែ​ស្ថាបនា​យីហោ ប្រើ​បច្ចេកវិទ្យា​ក្នុង​ការ​ផ​លិ​តើ​ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ការ​ចំណាយ និង​ច្នៃ​រចនា​ឲ្យ​បាន​ប្រសើរ​ជាង​មុន​ជាដើម ៕ ប្រែ​សម្រួល​ដោយ ៖ ណៃ ដា​លី​ន